Fundatie Bangkok Hospital - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Angelique Iperen - WaarBenJij.nu Fundatie Bangkok Hospital - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Angelique Iperen - WaarBenJij.nu

Fundatie Bangkok Hospital

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

14 December 2013 | Thailand, Bangkok

Op onze wandeling naar het station liepen we langs een Chinees gebedshuis waar op dat moment werd gebeden en flink werd geofferd met fruit, kaarsen en geld. Na het schieten van onze foto’s bleek dat bij het gebedshuis de Fundatie van medici van het Bangkok Hospitaal zetelde. We kwamen in gesprek met een internist van het genoemde hospitaal die op zaterdag en zondag gratis zijn diensten aanbiedt aan met name de Chinese gemeenschap van China Town maar ook aan iedereen die op dat moment zijn hulp nodig heeft. De mensen die geholpen zijn kwamen vandaag hun fysieke offers aanbieden en financiële giften doneren.
We zijn met de subway naar de weekendmarkt gereden en kwamen aan het eind van de dag op ons tandvlees thuis van het slenteren.

• 14 December 2013 - 18:46

Josja:

Leuk leuk leuk!! Geniet!

• 14 December 2013 - 22:41

Jim:

Gallisch van het slenteren? Neem een lekkere voetmasage mam :-)

Melanie:

Hey insectenetertjes van me, geniet maar lekker! Wij bewaren alle vliegen voor jullie vanaf nu! Hier koud. Winterjassenweer. Blegh. Dus wachten op de zonnige fotoos. Dikke kus

• 15 December 2013 - 00:03

Mel:

Sorry ipad werkt niet soepeltjes x

• 15 December 2013 - 13:41

Wil V.d.M:

hallo buurtjes(nu even niet),wat hebben jullie al veel gedaan,gelukkig weten jullie nu waar het hospital is,hopelijk hebben jullie het niet nodig.Met Henk gaat het steeds moeilijker,hij praat haast niet meer.,het is hier erg somber weer en mistig.Nog heel veel plezier en tot hoors.groetjes W.